Over een paar weken... - Reisverslag uit Houten, Nederland van jancarla - WaarBenJij.nu Over een paar weken... - Reisverslag uit Houten, Nederland van jancarla - WaarBenJij.nu

Over een paar weken...

20 December 2015 | Nederland, Houten

Beste familie, vrienden en bekenden,

Over een paar weken vertrekken wij voor onze derde lange reis, nu naar Argentinië en Chili.
Van 13 januari tot 3 april reizen we door deze landen per vliegtuig, bus en huurauto. Best spannend, maar vast heel mooi en bijzonder.
Het kostte flink wat tijd om de uiteindelijke route te bepalen en veel zaken te reserveren. Omdat wij graag tevoren zoveel mogelijk regelen, hebben we alle vluchten, autohuur en accommodaties gereserveerd. De bussen kunnen pas 30 dagen tevoren worden geboekt.
Op het kaartje kun je onze overnachtingsplaatsen zien (de I valt weg achter de H..) en op het lijstje de sites van de accommodaties.
Net als tijdens onze vorige reizen zullen we op deze site regelmatig iets schrijven over onze belevenissen en wat foto’s meesturen.
En: we vinden het erg leuk als je af en toe een reactie stuurt!
Alvast veel leesplezier gewenst,

Buenos Aires -2 www.airbnb.nl/rooms/2532420

• 20 December 2015 - 14:07

Hedy:

Heel leuk om jullie te weer te volgen, ben nu al benieuwd naar de verhalen en foto's!!

• 20 December 2015 - 17:20

Karin En Roberto:

We kijken uit naar de foto's.

• 20 December 2015 - 21:14

José:

Klinkt spannend! knap om zoveel te bedenken en te kiezen

• 20 December 2015 - 22:06

Wim Hozee:

Goeie reis naar een prachtig deel van Zuid-Amerika.
    50 jaar geleden als stuurman in die contreien rond gevaren.
    Prachtig landschap, goede wijnen en vriendelijke mensen.
    Aardbevingen zoals je die alleen daar vindt.
    Groetjes,

Wim

• 20 December 2015 - 23:18

Hanneke:

Het ziet er prima uit! Ik zou zo mee willen. Zeker naar Chiloe ......... (hoop dat jullie het boek nog gelezen hebben!). En probeer toch echt naar Torres del Paine te gaan, al is het maar voor één dag. Het is er zó mooi!

• 21 December 2015 - 23:00

Marian:

Hoi Jan en Carla wat een geweldige reis krijgen jullie!! geweldig ben erg benieuwd om de verhalen te volgen. tot schrijft en toe spoedig ziens.
    groepjes Marian en Bert

• 02 Januari 2016 - 11:59

Tjalke:

Jan en Carla, voor 2016 een bijzonder goed en gezond jaar gewenst. Het is een goed begin zo'n mooie reis.

• 03 Januari 2016 - 20:08

Wilko En Jet:

Hallo Jan en Carla,
    Wat een fantastische reis gaan jullie maken. Jullie zijn weer prima voorbereid, maar dat kan ook niet anders met reisleidster Carla :)
    We gaan jullie zeker volgen en zijn benieuwd naar jullie belevenissen.
    We wensen jullie een hele fijne reis. De laatste reis als gewoon Jan en Carla. Daarna is het Oma Carla en Opa Jan gaan op vakantie. ;) Veel plezier.
    Groetjes Wilko en Jet

• 04 Januari 2016 - 22:16

Emelie Gilissen:

Wat een heerlijk vooruitzicht. Ik zal jullie goed volgen. Ben heel nieuwsgierig. Nog maar 9 dagen.....

• 12 Januari 2016 - 23:28

André Van Ingen:

Ik wens jullie een hele mooie reis en zal proberen het zoveel mogelijk te volgen.
    Veel plezier en geluk.
    Groetjes, André van Ingen

• 13 Januari 2016 - 07:52

Erica:

Beste Carla en Jan,
    We wensen jullie een goede reis en veel mooie reiservaringen.
    we gaan weer van jullie verslagen genieten.
    groetjes Bert en Erica

• 13 Januari 2016 - 21:19

Bregje:

Jullie reis is vanmiddag begonnen. Het begin van een onbekend avontuur. Ik kijk er naar uit jullie verslagen te lezen, met foto's natuurlijk.
    Groetjes, Bregje

• 16 Januari 2016 - 16:24

Roos De Vries:

Lieve mensen. Geniet met volle teugen. Ik hoop veel van jullie verhalen te horen. Lekker ideeén op doen voor onze heerlijke etentjes:) Lieve groet

• 18 Januari 2016 - 12:43

Paula:

Jullie vertrekken en het begint hier gelijk te vriezen! Dat is pas humor! In Groningen zijn ze druk om de eerste schaatsmarathon van 2016 te organiseren en jullie .... ik ben benieuwd! Veel plezier!