Nog een paar weekjes.. - Reisverslag uit Houten, Nederland van jancarla - WaarBenJij.nu Nog een paar weekjes.. - Reisverslag uit Houten, Nederland van jancarla - WaarBenJij.nu

Nog een paar weekjes..

03 Januari 2014 | Nederland, Houten

Hallo familie, vrienden en bekenden,
Binnenkort gaan wij weer een lange reis maken, deze keer naar Zuid-Afrika, van 18 januari tm. 5 april.
Op de landkaartjes kun je onze route zien.
Net als tijdens onze vorige reis zullen wij op deze site regelmatig iets vertellen over onze belevenissen en wat foto's meesturen.
Wij vinden het erg leuk om af en toe een reactie van jullie te ontvangen.
Alvast veel leesplezier gewenst!
Groetjes,
Jan en Carla

• 03 Januari 2014 - 16:21

Bregje:

Ja, het begint op te schieten. Ik ga jullie weer volgen op de landkaart en ik kijk ui naar de verslagen.

• 03 Januari 2014 - 19:03

Annie En Frits:

We kijken ernaar uit en natuurlijk volgen we jullie op de kaart.

• 03 Januari 2014 - 19:19

Wilko En Jet:

Hoi Carla en Jan
    We zullen jullie met veel plezier en belangstelling volgen.
    Succes nog met de laatste voorbereidingen.

• 03 Januari 2014 - 23:40

Jolien:

Leuk dat jullie weer een blog gaan bijhouden! Alvast een hele fijne reis!

• 06 Januari 2014 - 11:38

Helma En Henk:

Voor nu veel voorpret en voor straks een geweldige reis gewenst. Leuk om jullie ervaringen te kunnen lezen!

• 09 Januari 2014 - 08:11

Bert En Erica:

Hallo Jan en Carla,
    Bijna is het zover. Op naar Afrika. Hoop dat de voorbereidingen vlotjes verlopen en jullie niet te moe op reis gaan. Voorzichtig en alvast goede reis.
    Groetjes van trouwe volgers op afstand en heel veel liefs van Bert en Erica

• 17 Januari 2014 - 22:14

Wim Hozee:

Het is dus zo ver. Hele goede reis en goeie vlucht daar heen.

Liesbeth gaat disndag naar anesthesist te voor bereiding op buikoperatie. Zwakke plekken (liezen) worden met matjes verstevigd en een katheter aan buikvlies gemaakt om zelf thuis te kunnen spoelen. Momenteel gaat ze elke twee dagen 4 uur spoelen in het ziekenhuis.

Groetjes uit Zeeland,

wim

• 19 Januari 2014 - 10:26

Paula:

Het avontuur is begonnen! Goede reis!

Groetjes,
    Paula

• 19 Januari 2014 - 21:40

Thérèse En Hans:

Hoi Jan en Carla,
    Jullie zijn nu in Kaapstad! Hoop dat de reis voorspoedig verlopen is. Volgens Weeronline is het weer er de komende dagen supergoed! Mooi om te acclimatiseren, om uit te rusten van de reis, en om alles te verkennen.
    We gaan met jullie meegenieten!
    Groetjes, Hans en Thérèse.

• 09 Februari 2014 - 11:56

Vic En Dini Backelandt:

IHallo Jan en Carla Leuk en heel interessant om jullie reisverslagen te mogen ontvangen.
    we lezen ze met veel genoegen Wat een prachtige natuur! overweldigend. We zien ze graag weer
    tegemoet. Wij maken het goed en zo te lezen genieten jullie met volle teugen.
    pas goed op elkaar en kom gezond weer terug!
    veel lieve groeten uit Breda en tot de volgende keer.

Vic en Dini