Nog 4 dagen - Reisverslag uit Houten, Nederland van jancarla - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen - Reisverslag uit Houten, Nederland van jancarla - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen

Door: jancarla

04 Januari 2012 | Nederland, Houten

We zijn druk bezig met inpakken en de laatste voorbereidingen.
Een van de dingen die we nog op deze site willen zetten zijn de routes op het Zuidereiland en het Noordereiland.
Ze zijn gescand en ik ben benieuwd of ze goed overkomen.

Groetjes Jan

• 04 Januari 2012 - 13:40

Dick:

Hoi Jan hier vanuit Duitsland een reactie. De kaart is matig leesbaar op mijn iPad. De namen van de grootste steden gaan nog wel, daarna wordt het moeilijker leesbaar. Succes met pakken! Groetjes AD

• 04 Januari 2012 - 18:07

Yvonne Van Enter:

heerlijk, nog maar 4 dagen....Bij alle tips die ik al gegeven had, stond er nog één niet bij: als je in NZ mogelijk aardschokken voelt en je bent in een gebouw: ga onder de deurpost staan. Alle hout opgebouwde huizen zijn extra verstevigd in de deuropening. Bekijk onderweg ook eens zo'n houtconstructie van een nieuwbouwhuis. Als je in NZ woont en wil verhuizen, kun je je huis meenemen.....ook dat zul je onderweg tegenkomen. Heel veel plezier!

• 05 Januari 2012 - 00:01

Jolien:

Mooie route wordt het! Nog maar 4 dagen!! Succes met (mentaal) voorbereiden! Groetjes, Jolien