Maleisisch voorafje - Reisverslag uit Port Dickson, Maleisië van jancarla - WaarBenJij.nu Maleisisch voorafje - Reisverslag uit Port Dickson, Maleisië van jancarla - WaarBenJij.nu

Maleisisch voorafje

Door: jancarla

09 Januari 2012 | Maleisië, Port Dickson

Hallo allemaal,
Allereerst bedankt voor alle reacties, leuk!
Hier dan ons eerste verslagje:

Na bijna 12 uur vliegen en geen slaap kwamen we ruim 10.000 km van huis veilig aan in Kuala Lumpur, voor ons weekje Maleisië.
De transfer van een uurtje bracht ons via mooi groene palmbomenplantages en smoezelige, echt Aziatische dorpjes in Port Dickson, zuidoost van Kuala Lumpur.
Voor Maleisië zijn wij afgegaan op de suggesties van Wereld contact, en zo belandden we in het luxe Avillion hotelcomplex (www.avillion.portdickson.com); beslist niet verkeerd: pal aan het strand, paalwoningen in zee en " cottage" kamers tussen palmen, bananenbomen en permanente vogelgeluiden... Alles tot in de puntjes verzorgd door het erg overvloedige aantal heel vriendelijke medewerkers.
We boffen met het weer: warm, maar te doen vanwege de bewolking (ik denk 28g), dus prima om hier even twee dagen te relaxen voordat we doorgaan naar de Cameron Highlands met de theeplantages.

Veel groetjes, Jan en Carla

• 09 Januari 2012 - 14:50

Jolien:

Klinkt goed allemaal! Geniet ervan! Xx

• 09 Januari 2012 - 16:13

Frits En Annie:

Leuk om al zo snel een verslagje te lezen. Geniet van de luxe van het hotel!! Gr. F&A

• 09 Januari 2012 - 19:47

Lisanne:

Beste jan en carla,

Hele fijne vakantiereis! Wat een mooie vakantie hebben jullie voor de boeg!

Groeten Lisanne

• 09 Januari 2012 - 19:55

Mary:

Ha Jan en Carla

Geniet van alle moois en een goede verdere reis met mooi weer en lieve mensen.

Lieve groet, Mary

• 09 Januari 2012 - 20:07

Jet En Wilko:

Hallo Jan en Carla,
    We zijn een beetje verrast dat jullie nu al in Maleisië zijn. Leuk om jullie ervaringen al te lezen. Wat heerlijk romantisch een kamer tussen palmen, bananenbomen en vogelgeluiden. Fantastisch. Geniet maar fijn en we zien jullie volgende verslag vol verwachting tegemoet. Groetjes Wilko en Jet

• 09 Januari 2012 - 22:43

Karin:

Een goede buur is beter dan een verre vriend. Dat is vaak waar, maar hoe zit het nu met een hele verre buur? Wij denken dat het wel goed komt. Wat een mooi hotel, echt een plaatje! Genieten maar.

• 10 Januari 2012 - 13:44

Marianne:

Lieve Jan en Carla,
    Na alle voorbereidingen is het nu serieus begonnen en zo te lezen een heel goed begin, geniet ervan!
    Liefs Marianne

• 11 Januari 2012 - 06:47

Bregje:

Heerlijk om na 12 uur zo maar in een andere, mooie, wereld te stappen. Ik kan me alles voorstellen bij de bananenbomen en de vogelgeluiden.
    Groetjes, Bregje

• 11 Januari 2012 - 13:55

Anneke:

Hoi Allebei,

Wat leuk om jullie verslag te lezen, helemaal goed en prachtig weer, spannend allemaal, ik wens jullie nog mooie dagen daar en n mooie reis naar de plantages. Heel veel groetjes An

• 11 Januari 2012 - 17:46

Birgit:

ik hoop dat jullie al genieten en dat jullie nog veel meer gaan genieten en mooie dingen zullen zien. veel plezier

• 12 Januari 2012 - 20:57

Hans En Thérèse:

Klinkt als een sprookje: palmen, bananabomen, luxe hotel. Dat is genieten voor jullie, en wij genieten mee. Verheug me nu al op jullie volgende verslagje.

• 13 Januari 2012 - 20:55

Peter En Cora:

Klinkt super allemaal! Geniet van het bounty gevoel ... Heb het goed!